W Biedronce nie zawsze można otrzymać kaucję za butelkę.
29 czerwca 2023W sklepie Biedronka, gdy oddamy butelki na podstawie paragonu, otrzymamy zwrot kaucji w formie gotówki. Jeśli jednak przyniesiemy butelki bez paragonu, możemy dostać voucher...
Cel działania w jasny sposób wyjaśnia czemu i w jaki sposób funkcjonuje Tesco. Codziennie coraz lepiej troszczą się o swoich klientów. Działalność opiera się na prostej misji - bycie blisko i pomoc w uzyskaniu lepszego komfortu życia klientom.
Oczekiwania klientów są jasne. Świetne produkty, dobre ceny i łatwość zakupu. Tesco ma za zadanie je spełnić i dostarczyć. Nasze hasło i jednocześnie podstawa wartości to "Dbamy o naszych klientów, każdego dnia coraz lepiej".
Tesco pragnie zamienić cel działania na dążenie do nich:
1. Dla klientów stara się bardziej niż inni.
2. Traktuje innych tak jak chcieliby sami być traktowani.
3. Wierzy że wszystkie nawet malutkie gesty są bardzo znaczące.
Tesco wprowadziło swe wartości dziesięć lat temu i od tamtego czasu były nieodłączną części kultury organizacji i podstawą ciągłego wzrostu jak również bardzo licznych sukcesów. Wartość jest równoznaczna z gwarancją, że wszyscy ludzie w organizacji rozumieją oraz wiedzą, że Tesco jest rzeczywiście bardzo ważne. Te uniwersalne wartości, które bez wytchnienia zgodnie prowadziły przez następujące po sobie latach, w których Tesco wchodziło na coraz to nowsze rynki i państwa.Taka sama sytuacja jest jeśli chodzi o cel działania oraz, że wartości mają zmieniać się relatywnie do zmieniającego się świata. Jednakże potrzeba też nowych wartości.Zaletą Tesco jest to, że często mają w swojej ofercie promocje. Nie wierzysz? - sprawdź sam aktualną gazetkę supermarketu.
Społeczne zaangażowanie jest najważniejsze. Tesco ma nową wartość: Wierzymy, że każdy nawet najdrobniejszy gest ma wielkie znaczenie. Tesco to duża i międzywarstwowa organizacja, w której codziennie bierze udział milion ludzi. To ta wielkość firmy równa jest wielkim szansom na pozytywne zmiany. Tesco stawia na ambitne cele znajdujące się w trzech obszarach: gdzie, jak nieść prawdziwe wsparcie, z którego korzysta społeczeństwo. Tesco chce być zarówno sąsiadem jak i odpowiedzialnym uczestnikiem, a także ważnym w życiu społecznym.